tisdag 1 januari 2013

Mitt nyårslöfte till Er

Det är att bloggen ska få något mer tid varje månad 2013 än vad den har fått december i år. Men vi är alive and kickin´.
Anledningen till att jag (Sarah) har fått lite mindre tid till bloggen är enbart positiv. Jag väljer att inte gå in på trista detaljer, men allt går på rätt håll och för mig är tidsbristen som sagt enbart positiv.
 
 
 
Den första bilden 2013 är på ett par raggisar som jag skickade med Väninnan till hennes nyårsfirande.
Modellen är som vanligt Ulrikas mönster solskenssockor.
Garnet är Let´s knit och jag väljer att inte ge det garnet mer plats helt enkelt..... Även om jag vet att många är nöjda och inte delar min uppfattning.
 
Sådär, mina bloggvänner, nu är vi igång.
Gott nytt.
Sarah.

5 kommentarer:

  1. Vad härligt, att man har mer att hämta! :)

    SvaraRadera
  2. Spännande att höra mer :-) God fortsättning på er!

    SvaraRadera
  3. Jag vet ingen mer än jag som är nöjd med Let´s knit...men jag gillar det, som sagt! :-)
    Allt gott till er båda inför det nya året!

    SvaraRadera
  4. Fina sockar och ha ett riktigt gott nytt år!

    SvaraRadera
  5. Gott nytt år på er!! Och så fina sockor du stickat Sara. =)

    SvaraRadera