onsdag 29 januari 2014

Nytta och nöje.

Efter drygt en vecka på den nya arbetsplatsen så börjar jag känna mig lite varm i kläderna vid det här laget. Det är SÅ roligt! Den glädje som jag känner när jag kan lösa ett problem, när jag kan tipsa om ett garn som passar speciellt bra till just det projektet, ja den känslan är obeskrivbar. Lilla jag liksom. Härligt!
Jag kan också passa på att tala om att inslaget med Visa Lisa på nyhetsmorgon, det där hon "armstickade", det har haft en duktig genomslagskraft. Oj, vad folk ska testa eller har testat och sen blivit sugna på att försöka med mer traditionell stickning.
Så för att slå två flugor i en smäll så snodde jag ihop en halssnodd ikväll. Eftersom det är snabbt gjort och inte kostar så väldigt mycket så tuffade jag till mig och valde en färg, som för mig, är utanför boxen.
Sarah.

Edit: När jag nu ser inlägget i datorn (bloggade från mobilen innan) så inser jag att jag bör förtydliga mitt färgval. Orange. Båda två. Orange, som sagt, inget annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar