söndag 27 oktober 2013

Stickläger del ett av många.....

Så kom då äntligen den fredagen som vi väntat på så länge, så länge. Stickevent i Habo, med och av De Eminenta Risbrogäddorna.
Jag kommer att dela upp inläggen i flera, för på så vis kan man njuta desto längre av minnet.
Inläggen kommer också utan inbördes ordning och absolut inte i någon följd på bloggen.

I goodiebagen som vi fick låg bland annat detta fina måttband och måttband kan man faktiskt inte få för många utav. Framförallt inte de finurliga med inrullningsanordning.


Sen köpte jag nya nålar hos Magasin Duett, fina pastelliga i plast för den facila summan av fem kronor styck. Det hela började med att jag köpte en rosa fin, som jag var så nöjd med att jag köpte två stycken extra. Detta gjorde jag med motiveringen "det är så bra att ha nån extra som man kan slarva bort". Den uppmärksamma läsaren undrar ju nu var den rosa är någonstans? 
Den försvann innan jag kom hem!

Glad söndagkväll på er.
Sarah




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar