lördag 20 juli 2013

Garninköp från Vrigstad


Ett nystan Kauni blev det också. Jag har klämt på Kaunis många gånger men tyckt att de har varit för stickiga. Samtidigt tycker jag att jag läser så mycket om det garnet så jag blir ju nyfiken.


Vad ska det bli då?
Jo, tanken är att det ska bli en Molly som är ett gratismönster på Ravelry. Jag hade sett mönstret och tyckte att den var fin, men när jag sen fick se Emmas live, då gick den från fin till jättefin. Här finns Emmas.
Fortsatt varm dag,
Sarah.


3 kommentarer:

  1. Wohooo! Och tack :-)
    Din Molly kommer också att bli jättefin!
    Om du behöver hjälp med något så gå med i Fb´s KAL-grupp https://www.facebook.com/groups/474597019219187/
    Där är vi några som stickat Molly och så är Mia själv medlem så hon kan svara om du har frågor :-)

    SvaraRadera
  2. Låter super roligt med stickeventet ni var på!! Hoppas du blir nöjd med garnet sen då du stickat upp det!! =)

    SvaraRadera
  3. Jag har heller aldrig provat Kauni, men jag är rätt nyfiken på det, så det ska bli kul att höra vad du tycker sen! Fin färg och snygg tröja!

    SvaraRadera