torsdag 31 maj 2012

Inredningsbutik

Bloggnamnet Deotaligaprojekten börjar stämma VÄLDIGT bra även på mig, jag som hela tiden försökt att slutföra projekten innan jag börjar på något nytt... T ex mössan min väninna M skulle fått förra året då hon fyllde 40, den ligger till sig!! Blev fel från början, sen fortsatte den att jäklas. Men hon fyller ju 42år nästa år, jag sa aldrig vilken födelsedag hon skulle få den!

Sen är det stumpor med trilskande häl, kudden (som för övrigt bara ska monteras, hur svårt kan det vara...) samt det blivande mobilfodralet i tvåändsstickning! Vill göra klart, men orken och tiden finns inte just nu.

Blev visst väldigt gnälligt, ber om ursäkt för det!


Igår jag jag på ett trevligt besök i en liten fin inredningsbutik i Nässjö. Josefin har även en nätbutik, gå in och kolla och låt er inspireras!! http://sigillinterior.shop.textalk.se/ Butiken är öppen sista helgen varje månad.

I helgen åker jag till Öland, har packat med tvåändsstickningen endast! Nu ska mobilfodralet bli klart!! Har dock inte fått min nya androidtelefon än, så egentligen är det ingen brådska...

Ha en skön helg!
Linda

3 kommentarer:

  1. Känner igen de där.... Vill börja på nått nytt kul.... inte fortsätta med tunikan, vantarna, ponchon.... :D

    SvaraRadera
  2. Nämen, precis, det finns alltid fullt rimliga förklaringar till varför inte projekt alltid slutförs som planeras. Det kan vara livsfarligt bara att gå in i ett annat rum och få syn på något som borde piffas!

    SvaraRadera
  3. Ja för mig är det så att om jag inte gör klart så glömmer jag var jag var och tappar då intresset och lusten att avsluta..Så det bästa är nog egentligen att ta ett projekt i taget , fast det kan vara svårt och avsluta det innan man påbörjar något annat! Men allt det här vet du nog redan! / Annika

    SvaraRadera