tisdag 7 februari 2012

Vi fyllde 1år igår!

Jajamänsan, det gjorde vi. Och det firades kan jag säga.
Fast kanske på ett lite annorlunda vis..... Men man får ju fira som man vill, huvudsaken är ju som jag påtalar med jämna mellanrum, ATT man firar.
Linda och jag firade 1-årsdagen med att anmäla oss till en helgkurs i tvåändsstickning.
Tänk en hel helg, med garn, stickor, andra stickerskor, lära sig nåt nytt, helpension och inte minst för Lindas och min del en hel helg med varandra.
Mycket bättre än så kan man väl knappast fira?

Bilden har jag fått lov av Ulrica/Stickamera att använda.

Här kan du läsa mer om helgen med tvåändsstickning.

Fortsatt trevlig dag,
Sarah.


3 kommentarer:

  1. Sicket fiande! Grattis till ett år o lycká till med kursen!
    Bosse

    SvaraRadera
  2. Grattis till ett år! Och bättre kan man väl inte fira än med en kurs i tvåändsstickning!?!

    SvaraRadera
  3. Åh va härligt!!!! HAr kikat på den helgen åxå men mina ynnka semesterdagar ska räcka till så mycket iår.... så.... =(

    SvaraRadera