onsdag 22 februari 2012

Tråkgöra

Ja, idag fick jag ta på mig den här tröjan för det är bara massa tråkjobb för tillfället när det gäller avdelningen stickning och virkning.


Sånt som jag inte är så nöjd med repas upp, sånt som jag VET aldrig kommer att bli färdigt repas upp. Jag fäster trådar och sorterar garn. Jag har kommit på att om man freestylar under tiden man virkar, ja då vill det till att man har tänkt efter före. Jag missade den lilla detaljen....

Men snart så kanske det dyker upp nåt att visa upp.
Ha en härlig lill-lördag,
Sarah.






3 kommentarer:

  1. Fin tröja!!!! VAr de för att övertyga dej själv? (under tråkgörat) JAg sitter och funderar på om jag måste starta ett nytt projekt ikväll. HAr ett härligt garn som bara ligger där och ber om att få bli sockar eller en sjal.... Skyller på att jag inte bestämt mig om jag ska göra sjalen jag håller på med större....

    SvaraRadera