lördag 4 februari 2012

Azadeh

Nu är den första vanten ur Vantkalendern klar. Azadeh är namnet på skapelsen. Det tar fortfarande sin modiga tid för mig att flerfärgssticka men jag blir mer och mer nöjd med resultatet.


Min vana trogen så kommer det nog dröja lite innan jag börjar på vante nr 2, men det får helt enkelt bara vara så. Annars håller jag fortfarande på med slutförande av diverse projekt som har "legat till sig".
Dagen bjuder ju på mycket tv, det är skidor högt och lågt och lite för kallt för att ge sig ut några längre stunder. Så jag tror att jag hinner sticka undan en del.

Sarah.

7 kommentarer:

  1. Den blev fin,hoppas att du nu gör en till! :)

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg!!! Kram sytanten

    SvaraRadera
  3. Tycker du är tapper som strävar på, precis som jag. :-) Fin blev den, vanten! Jag kan väl hyfsat nu, men undrar om jag någonsin får flyt i tvåfärgsstickning?

    SvaraRadera
  4. Den var ju kanon fin men vad mönster härliga färger. ha en bra dag kram Beijan

    SvaraRadera
  5. Verkligen fin vante !! Lycka till med den andra också !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera