lördag 7 januari 2012

I Tomtens säck #3




Ja, Tomten jobbade på ett och samma tema den här julen och eftersom det var garn som var temat så gjorde det inte det minsta. Jag lovar.
När Pappan och Tomten samarbetade så blev det ett presentkort från

 Här finns en länk till deras hemsida, kolla även in bloggen där bjuds det på mycket bra-att-veta och en hel del mönster.

Nu drar jag till fjälls för att få uppleva snö och vinter, som det är lite dåligt med i Småland i år. Jag önskar er en trevlig helg och tar lite bloggledigt men sticket är nerpackat.
Sarah

8 kommentarer:

  1. Ett presentkort från Ullcentrum är inte så tokigt att få.
    Hoppas att du får en trevlig sem.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Älskar bloggen!!!! Så mycket roligt!!!

    SvaraRadera
  3. På avigan lyfter man varannan maska med tråden på rätsidan. Nästa aviga varv förskjuter man den lyfta maskan så att den kommer över den stickade.... Förstår du?????

    SvaraRadera
  4. Garnpresenter är de bästa presenterna!! Vad trist med Pälsängrarna i förra inlägget. Jag har rödcederträbitar och olja lite här och var i lägenheten och bland alla mina garner. Efter allt snack bland bloggare blev jag nervös i somras och köpte hem. Så jag hoppas att jag aldrig får se några!! =)

    SvaraRadera
  5. Vilken bra present, kan du ju välja vad du vill ;-)

    SvaraRadera
  6. Välkommen till min lilla vrå! :) Nu har jag ju också hittat till din.

    SvaraRadera
  7. Här samarbetade tomten med herr Fräken vilket resulterade i en himla massa ljusstakar, precis som jag önskat.
    Du vill inte komma hit oh hämta en massa snö då? Jag har gratis bortskänkning!

    SvaraRadera
  8. Bra tips med rödcederträbitar! Det ska jag testa, för det här vill jag verkligen inte vara med om igen! /Linda

    SvaraRadera