torsdag 16 juni 2011

Tro´t eller ej - ett FO

TADAA!!

Här är den då, koftan från Evigheten! (det är tydligen ett uttryck som går igen i mitt skapande, men ibland känns det så)

Den är stickad i Drops Silke Alpaca och mönstret hittar du här.

Linda och jag enades om efteråt att det hade ju varit rätt bra om jag hade knäppt alla knapparna....
Men sån är jag!
Jag har inte gjort några förändringar men valde att göra kanterna i en avvikande färg.
Färgen är inte riktigt med sanningen överensstämmande, den är något mer rosa.
Nu är jag stolt och nöjd och har beslutat mig för att för varje avslutat UFO får jag påbörja något nytt,
för då är ju summan konstant!
Go´kväll,
Sarah


4 kommentarer:

  1. Den blev ju riktigt läcker!!!! Den kan du vara stolt över!

    SvaraRadera
  2. Ja, jag tror t o m att den kommer att användas en hel del. Skönt med ett avslut äntligen.

    SvaraRadera
  3. Vad fin den blev! Roligt att hitta hit :) Mycket bra bloggtitel, den passar in på mig med!!

    SvaraRadera
  4. Tack så mycket. Ja, vi tror att det är många som kan känna igen sig.
    Välkommen
    Sarah

    SvaraRadera