tisdag 14 juni 2011

Paketinslagning

Idag har jag packat ihop paketet till Garn/te-bytet. Det är första gången jag är med så det känns spännande. Så fort det slutar att regna traskar jag iväg och lägger det på lådan.
Idag ska även knapparna på koftan sys fast, jag hoppas på att få fotohjälp med den på torsdag, (då är det stickkväll med Linda) så att jag sedan kan visa skapelsen.
Annars är det "motorsågsvantarna" som är på tapeten för min del.
På planeringsstadiet grubblar jag stenhårt på vilken spetssjal som jag testa. Jag har ju aldrig stickat någon sådan så jag researchar rätt mycket. (Kanske FÖR mycket känns det som).
Trevlig tisdag
Sarah

3 kommentarer:

  1. Tänk att man kan ha sådan tur! Det var jag som vann din fina utlottning. Blev så glad :)
    Jag hittar inte din mailadress på din sida.
    kan du maila mig så att jag kan höra av mig.
    annika_abelt@hotmail.com
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Byten är så kul! Blir som ett barn på julafton *ler*

    SvaraRadera
  3. SV; Håller dem, en bra uppläsare är ett måste. De finns så många dåliga uppläsare som förstör böcker. Brukar ladda hem böcker och ibland snubblar man över nån talbok.... Bara för att man har problem att läsa så behöver man ju inte vara dum i huvvet!!!! Hittade en tant som läste i stavelser!!! "in gen om dör ren kom en man..."

    SvaraRadera