tisdag 7 juni 2011

Och vinnaren är.....!

Jaha, då var det dags att redovisa vem som vann i vår utlottning. Vi hade aldrig kunnat föreställa oss att det skulle bli så många som ville delta! Jätteroligt. Framförallt har vi ju nu många nya bloggar att kolla in.
När alla lotterna var skrivna så skulle jag räkna efter och se hur många det var, jag kan säga att slutade räkna efter 100!
Här ligger alla lotterna. Efter noggrant blandande och skakande så drogs en enda av alla drygt hundra och det var:
GRATTIS!
 Tack alla andra för att ni ville vara med, håll ögonen öppna för det kan bli en ny utlottning när man minst anar det.
 Kom i håg: Det finns alltid anledning att fira!
Sarah & Linda

7 kommentarer:

  1. Grattis till vinnaren!!!! (fast lite sur är man allt =) )

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  3. Kul tävling, tack för det! Grattis till Annika :-)

    SvaraRadera
  4. Grattis till vinarren! Fast lite avis blir man ju... ;)

    SvaraRadera
  5. Grattis till den lyckliga vinnaren (som är en bloggvän)! Och tack för tävlingen!

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  6. Tack så mycket allihop för visat intresse!
    Sarah & Linda

    SvaraRadera
  7. Men Herre G... är det jag som vann??????
    Jag har varit bortrest och inte haft tillgång till dator, ledsen att jag inte hört av mig tidigare.
    kram Annika

    SvaraRadera