söndag 15 maj 2011

I Lindas kök.

Jag har alldeles glömt bort att berätta om middagen hos Linda.
Ja, egentligen finns det inte så mycket att säga, bilderna kan nästan tala för sig själva.....

Det bjöds på galet goda hembakta (naturligtvis) baguetter som var fulla av tid och kärlek.
Jag tror att de hade stått på jäsning i runda slängar åtta timmar.
 Till detta så serverades det en musselsoppa som var fantastisk! Alldeles ljuvlig.

Sedan så avslutades kvällen med en klassiker som enligt mig alltid funkar - ostbrickan!
Trevlig söndag och hjälp till att heja fram Tre Kronor i eftermiddag.
Sarah.

4 kommentarer:

  1. Ååh en lite fransk middag. =D Just det, hockey var det ja...

    SvaraRadera
  2. Bilderna talar sitt tydliga språk, det var en god och trevlig middag! Baguetterna överst har jag lovat en väninna att baka till sonens student. Bara att gå upp tidigt och sätta igång, eftersom de ska jäsa så länge så kan jag gå till jobbet under tiden.

    SvaraRadera