torsdag 7 april 2011

Man måste bryta ihop för att kunna BITA ihop!

 Och det är en devis jag följer när det gäller det mesta faktiskt. Bryt ihop ordentligt och släpp det sen, så brukar det bli bra. Det är just den känslan jag har över min filt.... Först var jag verkligen tvungen att bryta ihop ett tag, sitta med hakan i bägge händerna och bara blänga på alla rutorna. Men vet ni vad!? Inte blev jag gladare och inte hjälpte det heller.
Så nu har jag bitit ihop och bestämt mig för lite etappmontering, några rutor ska ihop varje dag. För det är ju som sagt inget bäst-före-datum på filten.
Men det är i alla fall en början. Jag har bestämt mig för att sätta ihop rutorna så att det blir en lite "flikig" kant. Jag såg en sådan i en inredningstidning och tyckte att det var fint. Sen monterar jag rutorna på diagonalen för det har Linda på sina filtar, och det var ju just dom filtarna som gjorde att jag också skulle ha.
 
I morgon är det fredag!
Sarah



1 kommentar:

  1. Vilken fin filt det kommer att bli..vilka vackra färger :-)

    SvaraRadera